Om att våga drömma

Husmusen filosoferar:


Kommentarer
Postat av: Kia

Husmusen har mycket kloka tankar, tänker jag.

2009-01-19 @ 23:11:14
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Postat av: BOSSARNASBOSSBOSS

Så där tänkte jag också i söndags när jag läste om Blondinbella i någon gammal bilaga då jag satt på muggen och försökte stöta bort obekväma molekyler från min kropp. Men då insåg jag att det vore rätt meningslöst för jag har ju inte ens någon dator!

2009-01-20 @ 11:21:39
Postat av: BOSSARNASBOSSBOSS

Hittade ingen annan möjlighet till kontakt med Sossarnas styrelseordförande än den här, (hoppas han frekvent läser din blogg Råttan)!

Vet du om att Mörsil ligger ute på Tradera just nu och att högsta budet är 1:- ??!!

Törs man lägga ett bud över 100:- eller ska man vänta lite tror du?



2009-01-20 @ 12:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0