Jag famlar

Jag famlar i denna bloggvärld som jag självmant har trätt in i. En knapp vecka efter att jag klev ur mushålet och outade mina visioner, drabbades jag av allvarlig skrivkramp och sviktande självförtroende. Massor av ideér i mitt lilla huvud, men vem vill ta del av dessa? Vad kan en liten kontorsråtta bidra med? Egentligen?
Men nu har jag en strategi för att inte helt tappa krutet:
1. Mera jobb med själva layouten. KOMMUNHUSET har rätteligen blivit brun i olika nyanser - vilken färg kan passa bättre på ett råtthål? Name one!
2. Struktur struktur struktur. Minst 30 minuter per dag ska investeras i denna blogg. Minst.
3. Funderar på att köpa ny mobil med bättre kamera. Är det motiverat undrar Husmusen. Svar ja. Hur ska jag annars, snabbt och diskret, kunna fånga alla spännande incidenter på KOMMUNHUSET och från råttans övriga liv? Lösningen.

Nytt annars? Magnus Uggla har börjar blogga igen. Jag tipsade min kollega idag, vilket genast skapade samma behov som om jag hade tipsat en höjdhoppare om gratis kokain. Hon är fast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0