Lika som bär 11

Kontorsråttan börjar bli lite avundsjuk på allt kändisskap som följer tillsammans med en Lika som bär-betraktelse, och vill inte vara sämre själv. Så därför tillägnas dagens Lika som bär: Kontorsråttan herself!

En sann djurvän den där lilla sötnosen. Trivs bäst under de kalla mörka vintermånaderna, då hon kan gömma sig från påträngande uppmärksamhet. Stadgad, men ändå ständigt på jakt kan Kontorsråttan emellanåt iakttas på de trendiga barerna i grannbyn. Kommunhusets egen lilla Brigitte.
Favoriträtt: Dubbel Calzone utan skinka.



Kontorsråttan - Brigitte Bardot

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

tack för sladdtipset! ska kolla in det

2008-12-18 @ 21:28:19
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Inga

Jaaa.. äntligen vet jag vem du är. Tack!

2008-12-18 @ 21:35:48
Postat av: Kia

Ahh... snygging där! Jag visste väl det...

2008-12-19 @ 00:10:58
URL: http://kiaomlivet.blogg.se/
Postat av: Måns

Nu ska musen tas !!!!!!

2008-12-19 @ 09:51:41
Postat av: BOSSARNASBOSSBOSS

Nu börjar det likna något!

Dax att söka igenom kommunhuset, lyfta på varje stol, bord, matta, musunderlägg o.s.v. på jakt efter KONTORSRÅTTAN! Vart är du?

2008-12-19 @ 14:41:05
Postat av: Kontorsråttan

Kära Bossarnasbossboss. Tack för alla inspirerande kommentarer! Och apropå jakten: lycka till! Det kan du behöva!

2008-12-19 @ 17:55:13
URL: http://kommunhuset.blogg.se/
Postat av: BOSSARNASBOSSBOSS

Varsågod Kontorsråttan.

Varför önskar du mig lycka till, det har ingen gjort sen jag gjorde premiärturen i kabinbanan på 70-talet! Jag blir nästan lika orolig nu, det kanske ligger en gravad hund någonstans inom kommunhusets väggar!!

Hur vet du förresten vad jag behöver?

Jag kan behöva ett nytt skosnöre till min vänstra sko men det har naturligtvis du ingen aning om, hur skulle du kunna ha det? (Snöret gick av då jag skulle ta på mig skorna för att åke ner på ICA i Järpen för att inhandla 784 gram måsfilé som funkar väldigt bra tillsammans med något överkokta makaroner så här års).

2008-12-20 @ 00:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0