Leçon

Okej. Nu har jag legat tillräckligt lågt hela dan för att skapa stiltje, både i Kommunhuset och uppenbarligen på bloggen också. För vad upptäcker jag när jag loggar in? Inga kommentarer på hela dan. INGA.
Well, verkar var dags för en liten lektion i bloggläsande för alla er bloggrookies därute på Kommunhusen:




1. Om du läser ett inlägg som väcker ditt intresse på något sätt: skriv en kommentar.

2. Om du läser ett inlägg som får dig att börja gäspa av tristess: skriv en kommentar och ifrågasätt. Typ: "Sluta mesa dig din lilla Råtta och skruva upp dina  åsikter ett snäpp please, annars dissar jag din blogg ikväll kompis". Eller nåt i den stilen.

3. Om du gillar vad du läser: tipsa en vän.

4. Om du ogillar vad du läser: tipsa ditt fackliga ombud.

5. Du behövet INTE skriva din e-postadress innan du tjongar till på Skicka kommentar.

6. Om du drabbas av prestationsångest och kreativ torka: skriv vad du åt till frukost idag. Bara att börja här och nu!  ← ← Kontorsråttan utmanar

Kör hårt kör hårt!

Kommentarer
Postat av: Nea

haha, nu vart de ju kul i alla fall :D inte för de var de innan, men du fick mig i alla fall att kommentera ;)

2008-11-05 @ 19:41:53
Postat av: erika

jag åt fil och flingor...

2008-11-05 @ 20:07:44
Postat av: Ina

Är ju oxå kommunanställd o tycker din blogg är rolig

2008-11-05 @ 20:52:12
Postat av: LO

Hur var det nu med att politikerna skulle ut på förtagsbesök under denna vecka tillsammans med "Knoll och Tott", har man kommit ut eller trycker man i något hörn i kommunhuset?

2008-11-05 @ 21:45:27
Postat av: marit

jag åt en jättegod frukostbuffé på norrlands nation i uppsala! din blogg är så jävla bra!!!

2008-11-05 @ 23:01:35
Postat av: J

Och jag åt flingor med mjölk och björnbärssylt. Urspännande?

2008-11-06 @ 20:42:39
URL: http://epistlar.blogspot.com
Postat av: Kontorsråttan

Kära LO. Jag har sett Knoll och Tott trycka i fiket hela veckan. Politikerna har enligt rykten siktats i ett sammanträdesrum. Osäker på vem som har kommit ut egentligen.

2008-11-07 @ 08:06:37
URL: http://kommunhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0