Lika som bär 5

Tänk att vi har turen att ha en sådan handsome Kontorsvaktmästare på vårt Kommunhus! Alltid tillmötesgående och alert. Oavsett om du behöver hjälp med att få handlingar tryckta till KommunStyrelsen eller har tappat bort ditt Alcolock, levererar Vaktis med en spjuveraktig glimt i ögat. 

Hur orkar han hålla modet uppe undrar jag, med tanke på oss slarviga Kontorsråttor som glömmer än det ena än det andra i Vaktis fina Kommunbilar. "- Hemligheten darling" avslöjade han för mig en gång "- är den sköna stoppningen i bilarnas baksäten". Därför kommer jag alltid att tänka på Kronblom varje gång vi möts i korridorerna på Kommunhuset. INTE av någon annan anledning.
Favoritleverantör: Nickos elservice





Kontorsvaktmästaren - Kronblom

Kommentarer
Postat av: Mickey Mouse

Enligt min erfarenhet är den inte så himla skön den där stoppningen. Jag tycker att vilorummet fungerar bättre.

2008-11-17 @ 12:50:33
Postat av: dimman

Det finns många mörka vrår på kommunhuset som skulle funka

2008-11-17 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0