Pimp my chair

Kontorsråttan har en väldigt hög önskan just nu. Och det är att få införskaffa en ny kontorsstol från företaget som utlovar en bra dag på jobbet. Jo jag tackar ja. Inte undra på det när man erbjuder en möbel med det lovande namnet 6000 FreeFloat. Det måste vara den ulimata kontorsstolen. Kontorsstolarnas kontorsstol.

Jag ser framför mig hur Råttan intar stolen och liksom gliiiider bort i en hallucinogen dimma framför Inkorgen och Excel-flikarna. Yeah man... ska snart fixa de... bara floata lite till schyssta...

Enda haken är Råttan nog måste skaffa sig en egen pimp först för att ha råd att själv kunna bekosta denna dyrgrip. Men troligtvis värt det. Helt klart.
 


Kommentarer
Postat av: Svarta Katten

Jag kan bli din pimp! Har många intresserade...

2008-12-03 @ 08:30:49
Postat av: Fröken Sparsmart

Lycka till önskningen av kontrorsstolarnas kontorsstol!

2008-12-03 @ 19:45:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0